Seorang wanita memecahkan rekod dunia dengan berjalan di atas tali yang mengambil masa 4 hari



Perancis: Laeticia Gonnon tinggal di Perancis mencapai ketinggian yang tidak sepatutnya memecahkan rekod dunia dan yang paling lama dalam jarak berjalan kaki di udara.

Memutuskan untuk berjalan kaki panjang 120 meter, pelbagai gunung ke gunung dengan keberanian untuk mengatasi rekod sebelum ini 105 meter panjang, yang telah direbut oleh rakan-rakannya sebagai jurugambar bernama Pierre Chauffour. Chauffour berkata, "Ia hanya mengambil masa 10 minit atau kurang daripada 10 minit untuk berjalan. Tetapi ia mengambil masa 4 hari dan sangat komited kepada yang paling tinggi. "



Dia berjalan 1 km di dalam tempoh 3 hari, tetapi tidak pernah terlintas jatuh. Gonnon sering berjalan hampir kepada sasaran, tetapi pastinya semakin kita bekerja keras kita akan menjadi lebih letih dan peluang untuk mencapai kejayaan adalah lebih rendah.




Chauffour, sambil menambah bahawa "untuk melihat kawan-kawan saya telah memilih untuk merakam membuat saya gembira. Beliau bukan sahaja melakukannya untuk rekod, tetapi berkata dia mahu menunjukkan dirinya bahawa dia adalah atlet kerana ia bukan sukan yang mudah. Ia mengambil masa beberapa jam untuk memanjat dan tidur dalam buaian, kita tidak boleh pulang ke rumah setiap hari. Terdapat begitu banyak perkara yang dihadapi untuk mengekalkan keseimbangan dari segi fizikal dan mental. "





No comments:

Post a Comment