Sangat luar biasa! Gadis model berenang di depan buaya



Model Roberta Mancino mengambil masa 10 jam untuk berenang di dalam air untuk melakukan sesuatu yang orang lain tidak pernah lakukan seperti beliau. Model ini telah menunjukkan dia berenang dalam air di hadapan buaya di Teluk Mexico.

Benar-benar sangat mengejutkan untuk dia berenang dan tidak takut, dengan pasukan dan direktori aktif beliau pada jarak yang tidak jauh dari buaya haiwan ganas itu.
Ini adalah pekerjaan yang paling berbahaya yang pernah wujud sebelum ini, tetapi tiada siapa yang menjadi SUKARELAWAN kerja berbahaya, tetapi model ini telah mengesahkan Beliau mempunyai senarai haiwan impiannya untuk berenang dan bermain, dengan buaya adalah sejenis haiwan yang dia mahu.



 Model ini, sambil menambah bahawa fakta dia tidak mahu orang mula berenang dengan buaya, tetapi ini adalah hanya untuk menunjukkan bahawa buaya haiwan tidak semua yang buruk seperti orang fikir.

Tiada siapa yang tahu apa yang akan berlaku, tetapi ini adalah satu perkara yang berbahaya, untuk melakukannya mengambil masa yang sangat panjang berenang dengan buaya tanpa memakai peralatan perlindungan.






No comments:

Post a Comment