"Wanita yang sangat unik" kerja 11 jam sehari, 6 hari seminggu walaupun usianya 100 tahun



"Wanita yang sangat unik" kerja 11 jam sehari, 6 hari seminggu  walaupun usianya 100 tahun


Amerika: Kita mungkin banyak mengadu apabila umur persaraan datang, tetapi untuk wanita Amerika, yang unik ini, walaupun dia mencapai usia 100 tahun, dia tidak berhenti dalam melakukan perkerjaan beliau.

Wanita yang sangat unik, Felimina Rotundo masih bekerja 11 jam sehari, 6 hari seminggu mengurus kedai pakaian Buffalo di New York, sejak pertengahan tahun 1950-an. Anak nenek bernama Gary jenaka yang berkerja di akhbar ABC di Amerika, walaupun pada usia 74, dia masih tidak bersara lagi kerana dia malu dengan ibunya yang masih boleh berkerja.


"Wanita yang sangat unik" kerja 11 jam sehari, 6 hari seminggu  walaupun usianya 100 tahun


Gary berkata, "Secara jujur, Ibu saya benar-benar seorang wanita yang indah. Dia bijak dan lebih kuat daripada saya, dan tidak ada keraguan tentang itu. "Jelas sekali, ibu bekerja dari 07:00-06:00 Isnin hingga Sabtu, katanya kekal sihat, fleksibel dan masih dapat memandu sendiri.

Beliau berkata: "Ia masih boleh menguruskan semua operasi di kedai pakaian. Kalau berjumpa dengan dia, anda akan memahami keperibadiannya, beliau seorang yang yakin dan suka tersenyum. "




No comments:

Post a Comment