"Raja Lada" Makan lada 2.5kg setiap hari



"Raja Lada" Makan lada 2.5kg setiap hari


China: Seorang lelaki di ibu negara wilayah Zhengzhou terkenal dengan kehebatan ganas ketagih makan lada 2.5kg tiap hari, mengunyah dan menelan lada sangat berguna kerana hidupnya bergantung kepada lada setiap hari.

"Raja Lada" Makan lada 2.5kg setiap hari

Wartawan tempatan baru-baru ini bertemu dengan seorang lelaki Encik Li Youngzhi dikenali sebagai "raja lada," untuk ingin tahu sedikit lebih lanjut mengenai tabiat peliknya itu. Di halaman rumah beliau, Encik Li ada menanam 8 jenis lada. Beliau memberitahu pemberita bahawa sejak dia masih muda dia memang suka makan lada, ia makan tiga kali sehari.

"Raja Lada" Makan lada 2.5kg setiap hari

Dia tidak boleh makan daging atau telur, tetapi dia tidak boleh jika tidak memakan lada kerana hati beliau adalah ganas. Dia berkata, "Pada waktu pagi perkara pertama yang saya lakukan ialah makan lada dan mencuci mulut dengan lada.

Makan lada sebanyak 2.5 kg tiap hari hari tidak baik untuk badan, tetapi Li berkata beliau tidak mempunyai masalah kesihatan. Dia berkata, "Saya tidak mempunyai apa-apa sihir. Saya hanya suka makan, jadi saya makan. Doktor memeriksa kesihatan saya, dan mereka berkata, saya tidak berbeza dengan orang lain."


No comments:

Post a Comment