" Nenek berusia 83 tahun temui sebuah kereta di atas bumbung " disebabkan oleh apa?


" Nenek berusia 83 tahun temui sebuah kereta di atas bumbung "  disebabkan oleh apa?


Amerika Syarikat: Nenek Joyce Kingsley tinggal di Michigan menikmati makanan ringan sambil menonton televisyen di dalam rumahnya, tiba-tiba dia mendengar bunyi yang sangat pelik dari atas bumbung rumah beliau. Dengan kejutan itu, dia cepat-cepat berjalan keluar kerana bimbangan bahawa ada cuaca buruk yang berlaku. Dia ternampak sesuatu yang aneh diatas bumbung rumahnya, nenek itu bingung seketika, ia adalah satu kereta berwarna merah Ford Mustang terdampar di atas bumbung rumanya.

Pihak berkuasa yang bertindak balas kepada kemalangan yang berlaku percaya bahawa kereta itu telah menjunam dari kawasan berdekatan apabila pemandu hilang kawalan. Mereka berfikir bahawa kereta yang bergerak pada kelajuan 60 batu sejam di luar jalan raya merempuh semak dan pokok-pokok berdekatan, dan akhirnya jatuh di atas bumbung.


" Nenek berusia 83 tahun temui sebuah kereta di atas bumbung "  disebabkan oleh apa?


Adalah dipercayai bahawa pemandu dikatakan mengalami masalah kesihatan menyebabkan kemalangan ini berlaku. Menurut laporan, pemandu diselamatkan segera daripada kekurangan gula di sebuah hospital tempatan dan dijangka pulih tidak lama lagi. Tiada seorang pun yang cedera dalam kejadian itu. Hanya ada beberapa kerosakan bumbung rumah nenek Kingsley.

Nenek Joyce berkata, beliau gembira bahawa tidak ada yang cedera parah. Katanya kepada The Argus Press,"Ia adalah satu perkara yang sangat buruk dan syukur kepada tuhan kerana tiada kemalangan jiwa berlaku.".



No comments:

Post a Comment