"Ketagihan pelik saya" Kisah seorang wanita yang meningkat nafsu makan tulang abu suaminya sendiri



"Ketagihan pelik saya"  Kisah seorang wanita yang meningkat nafsu makan tulang abu suaminya sendiri


Amerika: Kisah seorang wanita yang meningkat nafsu makan tulang abu suaminya telah dikeluarkan buat kali pertama beberapa tahun yang lalu semasa acara kemuncak musim realiti bertajuk "Ketagihan pelik saya" tetapi baru-baru ini ia mula terkenal sekali lagi dalam talian.


"Ketagihan pelik saya"  Kisah seorang wanita yang meningkat nafsu makan tulang abu suaminya sendiri


Wanita yang telah disoal, maka seorang janda berusia 26 tahun yang kehilangan suaminya selepas dia tiba-tiba meninggal dunia secara tiba-tiba kerana asma yang teruk. Pada mulanya, dia telah berurusan dengan kematian suaminya, memeluk abu dan tulang suaminya untuk pergi di mana-mana. Dia mengambil tulang ke bilik stor dan membahawa suaminya memasak di rumah, tetapi tidak memakan abu tulang suaminya.


"Ketagihan pelik saya"  Kisah seorang wanita yang meningkat nafsu makan tulang abu suaminya sendiri


Tidak lama selepas itu, dia tidak menangani abu tulang dengan cara yang betul. Dan ia menjadi lebih teruk. Pada suatu hari, abu tulang suaminya dibuka dan jarinya memegang abu suaminya, dia bukannya mengelap, tiba-tiba dia menjilat. kini dia telah menjadi satu ketagihan. Casie menggambarkan rasa abu dan tulang seperti, "telur dan berpasir " dan dia berkata dia berpuas hati.





No comments:

Post a Comment